ΕΙΔΗΣΕΙΣ******

Ένας άνθρωπος που δεν προχωράει δεν αφήνει ίχνη.

RECENT POSTS

Σάββατο 28 Οκτωβρίου 2017

Προηγμένο σύστημα με κάμερες και οθόνες προβάλλει προσωποποιημένες διαφημίσεις

Η βιομηχανία του μάρκετινγκ προχωρά σε ένα εντυπωσιακό από τεχνολογικής άποψης πρότζεκτ το οποίο όμως εγείρει θέματα προσωπικών δεδομένων και γενικότερα ζητήματα ηθικής τάξεως. Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η εφημερίδα Daily Mail στην διάσημη πλατεία Πικαντίλι, στο Λονδίνο, θα εγκατασταθεί τις προσεχείς εβδομάδες ένα προηγμένο σύστημα προβολής διαφημίσεων.
Το σύστημα αυτό αποτελείται από μια γιγάντια οθόνη και πολλές μικρές κάμερες οι οποίες έχουν την ικανότητα αναγνώρισης προσώπων. Το σύστημα ανάλογα με το φύλο, την ηλικία ακόμη και την διάθεση που φαίνεται να έχει κάποιος περαστικός θα προβάλει 
A huge 'Big Brother billboard' has been switched on in London 's Piccadilly Circus that can track passing cars and pedestrians to deliver targeted adverts. It also provides free Wi-fi which researchers have warned could be used to 'monitor and capture your every online move'προσωποποιημένες διαφημίσεις. Επιπλέον οι κάμερες θα αναγνωρίζουν εκτός από πρόσωπα και μάρκες αυτοκινήτων ώστε να προβάλουν αναλόγως προσωποποιημένες διαφημίσεις στους οδηγούς και τους επιβάτες των οχημάτων που κινούνται στην πλατεία.
Η οθόνη είναι δημιουργία της εταιρείας Landsec και θα έχει έκταση παρόμοια με εκείνη τεσσάρων γηπέδων του τένις. Παρά το μέγεθος της η οθόνη θα διαθέτει εκπληκτική ανάλυση εικόνας και πιστότητα χρωμάτων.
For the rest of the time, the screen, which is 8,500 square feet (790 square metres) will be divided into six and will stream video, sports and social feedsΕπιπλέον το σύστημα θα παρέχει σε όσους βρίσκονται στην πλατεία και δωρεάν ασύρματη σύνδεση με το Internet (Wi-Fi) με τους ειδικούς της τεχνολογίας όμως να επισημαίνουν ότι όποιος κάνει χρήση αυτής της υπηρεσίας στην ουσία θα δίνει την ευκαιρία στους διαχειριστές του συστήματος να γνωρίζουν τι έκανε όσο ήταν online. Έτσι το σύστημα θα μπορεί να προβάλλει και προσωποποιημένες διαφημίσεις στους ανθρώπους που βρίσκονται στην πλατεία βάση της online… συμπεριφοράς τους.
Ήδη κορυφαία brand names όπως η Coca-Cola, η Hyundai, η Samsung και η L’Oreal έχουν συμφωνήσει να διαφημίζονται από το νέο σύστημα στην Πικαντίλι. Η οθόνη θα γεμίζει με τα λογότυπα των εταιρειών για 30 δευτερόλεπτα κάθε δέκα λεπτά και στην συνέχεια η οθόνη θα χωρίζεται στα έξι και θα προβάλλονται βίντεο, αθλητικές ειδήσεις, υλικό από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κ.α.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου